Štandardy polikliniky

Manažment klienta

Služby recepcie, call centra, sms notifikácie, online portál - to všetko je k dispozícii našim klientom v rámci manažmentu ich času.

Termín ošetrenia do 24 hod 

Termín ošetrenia pri akútnom zhoršení zdravotného stavu klienta je mu poskytnutý do 24 hod.

Anglicky hovoriaci personál

Naša poliklinika sa môže pochváliť anglicky hovoriacim personálom, ktorý je pripravený poskytnúť odbornú pomoc klientom bez akýchkoľvek jazykových bariér. 

Príjemné prostredie

Nadštandardne zariadená čakáreň s klientskou WIFI je k dispozícii všetkým našim klientom. Klienti s vyšším programom starostlivosti majú k dispozícii salónik.

Prioritné termíny vyšetrení

Termín vyšetrenia u špecialistu v našej poliklinike do 14 dní.  Termín vyšetrenia u špecialistu v našej externej sieti do 21 dní. Pri akútnom zhoršení zdravotného stavu klienta do 24 hod.

Parkovanie v budove

Parkovanie zabezpečené na vlastnom parkovisku polikliniky znásobí komfort klienta, ktorý prichádza na vyšetrenie.

Kvalitný tím odborníkov

Náš tím špecialistov je skúsený tím odborníkov s dlhoročnými skúsenosťami. Vzájomná spolupráca medzi lekármi, zdravotnými sestrami a ďalším personálom je kľúčom k spokojnosti našich klientov.

Minimálny čas v čakárni

Napriek príjemnému prostrediu našej recepcie, klienta nezdržujeme dlhým čakaním. Sledujeme dlhodobo priemernú čakaciu dobu pacienta v čakárni, ktorá je na úrovni 15 minút.  

Dostatočný čas na vyšetrenie 

Sledujeme si zaťaženie špecialistov a kapacity. Naši špecialisti majú pre klienta toľko času, koľko potrebujú. 

Individuálny prístup

Nie ste pre nás len číslo v systéme. Každý klient má svoje potreby. Sústreďujeme sa na človeka, nie len na jeho zdravotný problém.