
Otázky a odpovede
Je členstvo v MEDICONET spoplatnené ?
Členstvo v programe je podmienené spoplatnenou registráciou v rámci komplexného programu zdravotnej starostlivosti polikliniky.
Čím sa najviac odlišujete od konkurencie ?
Dostupnosť a čakacie lehoty na vyšetrenie u lekárov spoločnosti MEDICONET sú v rámci Bratislavy a celého Slovenska čo najkratšie. Komunikácia a koordinácia medzi naším lekárskym tímom a pacientmi nám umožňuje poskytovať služby maximálnej kvality. Ku každému klientovi pristupujeme individuálne a vždy sa riadime Etickým kódexom práv pacienta.
Máte zmluvy so všetkými zdravotnými poisťovňami ?
So zdravotnými poisťovňami Union a Všeobecná zdravotná poisťovňa máme uzatvorené zmluvy v plnom rozsahu, teda sú pokryté všetky ambulancie. Plnohodnotné využívanie programu je teda v prípade poistencov týchto poisťovní. Niektorí naši špecialisti nemajú zmluvný vzťah s poisťovňou Dôvera. (Poistencom Dôvery tým pádom zabezpečíme termíny k niektorým špecialistom mimo polikliniku, aby klientom nevznikali vysoké doplatky za predpis liekov, resp. ďalšiu diagnostiku). Ak sa rozhodnete pre zmenu zdravotnej poisťovne, radi Vám pomôžeme.
Komu môžu byť poskytnuté informácie o mojom zdravotnom stave ?
Informácie o zdravotnom stave sa poskytujú výhradne klientovi. S písomným súhlasom klienta (e-mail, alebo splnomocnenie), je možné informácie poskytnúť rodinnému príslušníkovi, resp. osobe, ktorú klient splnomocnil. Informácie o zdravotnom stave pediatrických pacientov sa poskytujú zákonnému zástupcovi dieťaťa.
Aký má význam presun zdravotnej dokumentácie ?
- možnosť nahlásenia PN - tú môže poskytnúť len všeobecný lekár, u ktorého ste kapitovaný/á
- lieky predpísané všeobecným lekárom, u ktorého ste kapitovaný/á môžu byť plne alebo čiastočne hradené z platieb zdravotnej poisťovne (v opačnom prípade hradíte plnú cenu )
- priamy prístup k špecialistom polikliniky pred schválením zo strany všeobecného lekára je k dispozícii len kapitovaným pacientom
- prístup do externej siete špecialistov majú k dispozícii len zakapitovaní pacienti
- krvné diagnostické vyšetrenia bez doplatku zo strany pacienta
- zhodnotenie preventívnej prehliadky s všeobecným lekárom alebo primárom polikliniky (lekár má prístup k vašim kompletným zdravotným údajom)
Kto vykoná administratívu presunu zdravotnej dokumentácie od môjho súčasného všeobecného lekára ?
Administratívu presunu zdravotnej dokumentácie od Vášho súčasného všeobecného lekára a tiež od gynekológa vykonáva MEDICONET na základe Vášho súhlasu. Dovoľujeme si pripomenúť, že zákon stanovuje minimálnu lehotu 6 mesiacov, počas ktorej musí byť pacient registrovaný u príslušného všeobecného lekára.
Ako je zabezpečené parkovanie ?
Pre klientov polikliniky MEDICONET máme zabezpečené parkovanie zadarmo priamo v budove. Vstup na parkovisko je z Hollého ulice, približne 20 metrov od križovatky Heydukova – Hollého, na ľavej strane. Pred vstupom do parkoviska je potrebné sa ohlásiť u vrátnika prostredníctvom intercomu, ten Vám následne povie číslo Vášho parkovacieho miesta.
Keď sa chcem stať vašim klientom a mám svojho lekára, je potrebné si k vám preniesť zdravotnú dokumentáciu ?
Ak sa rozhodnete pre ktorýkoľvek ročný program, pri podpise zmluvy Vás požiadame o podpis kapitačnej dohody, na základe ktorej sa postaráme o presun Vašej zdravotnej dokumentácie k nám. Môžete zostať aj u svojho všeobecného lekára, ale mali by ste zvážiť určité obmedzenia s tým súvisiace.
Funguje MEDICONET aj ako pohotovosť ?
Náš klientsky servis v spolupráci s lekárskym tímom okamžite posúdi akútne alebo zhoršujúce sa prípady a zabezpečí vyšetrenie v ten istý deň alebo do 24 hodín. Ostatné žiadosti sa vybavujú podľa ich povahy, pričom vždy je k dispozícii termín u všeobecného lekára najneskôr do 14 dní. Sme poliklinika, nie nemocnica. V prípade potreby pohotovostných služieb alebo pri potenciálnom ohrození života alebo zdravia vždy najskôr kontaktujte tiesňovú linku.
Kedy sa mi aktivuje MEDICONET on-line portál ?
Váš on-line portál - klientska zóna sa aktivuje automaticky po Vašej registrácii na niektorý z ročných programov.