Rozdiel medzi dobrou a skvelou zdravotnou starostlivosťou.
07.07.2025

Viete, čo tvorí rozdiel medzi dobrou a skvelou zdravotnou starostlivosťou ? Sú to štandardy, ktoré nastavujú úroveň každej poskytovanej služby. V MEDICONET sme si povedali, že nestačí byť dobrí. Chceme byť výnimoční. Preto sme nastavili štandardy, ktoré rešpektujeme deň čo deň:
- Manažment klienta - služby recepcie, call centra, sms notifikácie, online portál - to všetko je k dispozícii našim klientom v rámci manažmentu ich času.
- Príjemné a komfortné prostredie - veríme, že zdravotná starostlivosť by nemala byť stresujúca. Kladieme dôraz na to, aby ste sa u nás cítili pohodlne a vítaní.
- Parkovanie priamo v budove - vieme, že váš čas je drahocenný. Preto sme spravili všetko pre to, aby ste ho nestrácali hľadaním miesta na parkovanie.
- Objednávanie na presnú hodinu a minimálna čakacia doba - napriek príjemnému prostrediu klienta nezdržujeme dlhým čakaním. Od príchodu na recepciu si vás lekár prevezme max. do 15 minút.
- Anglicky hovoriaci personál - sme pripravení komunikovať s vašimi kolegami či zamestnancami zo zahraničia bez akýchkoľvek jazykových bariér.
- Prioritné termíny vyšetrení - termín vyšetrenia u špecialistu v našej poliklinike do 14 dní. Termín vyšetrenia u špecialistu v našej externej sieti do 21 dní. Pri akútnom zhoršení zdravotného stavu klienta do 24 hod.
- Dostatočný čas na vyšetrenie - sledujeme si zaťaženie špecialistov a kapacity. Naši špecialisti majú pre klienta toľko času, koľko potrebujú.
- Kvalitný tím odborníkov - náš tím špecialistov je skúsený tím odborníkov s dlhoročnými skúsenosťami.
- Individuálny prístup - nie ste pre nás len číslo v systéme. Každý klient má svoje potreby. Sústreďujeme sa na človeka, nie len na jeho zdravotný problém.
Pre firmy ponúkame individuálny prístup k zdravotnej starostlivosti pre ich zamestnancov. Premýšľate nad tým, ako by ste mohli svojim ľuďom poskytnúť niečo navyše? Ako im ukázať, že zdravie je pre vás prioritou? Radi vám ukážeme, ako to robíme u nás.