Spätná väzba ako kľúč k rastu.

11.09.2025

V dnešnej dobe sa zdá, že každý hovorí o tom, ako zlepšiť služby, no koľkí z nás svojich klientov skutočne počúvajú ? V MEDICONETE sme sa rozhodli ísť inou cestou. Prečo ?

- Pretože veríme, že spätná väzba je kľúč k rastu. Nie len k nášmu, ale aj k spokojnosti vás, našich partnerov a vašich zamestnancov.
- Každý vyplnený Dotazník spokojnosti je pre nás cenným sprievodcom. My ich odpovede nielen čítame, ale ich skutočne pretvárame do akcie.
- Pretože vaša spätná väzba nám pomáha rásť. A my, vďaka tomu, pomáhame vám. Vaša dôvera je naším poslaním.

Samozrejmosťou sú teda u nás:

- dotazníky spokojnosti a ich pravidelné sledovanie - ako kľúč k pochopeniu potrieb vašich zamestnancov
- aktívne získavanie spätnej väzby – zaujíma nás, či je všetko v poriadku a udržiavame aktívnu komunikáciu
- Client Operations Manager – má pod sebou call centrum a recepciu, aby zasiahol kedykoľvek je treba pomôcť
- Account Manager – k dispozícii firemným klientom - je pre nás dôležité aby sa zástupcovia firmy mali na koho obrátiť a s kým zdieľať svoje postrehy na zlepšenie našej služby

Nezlepšujeme sa len preto, že musíme. Zlepšujeme sa preto, že chceme byť lepší. Radi vám ukážeme, ako to robíme.